Thursday, March 11, 2010

terlampau.

hari ni..
terlampau sedih...
terlampau penat...
terlampau sakit hati...
terlampau risau...
terlampau rindu...
terlampau bosan...
terlampau sakit...
terlampau mengada...
terlampau bercakap...
terlamapu beraksi...
terlampau memberi reaksi..
terlampau mengadu...
terlampau memahami..
terlampau....
terlampau semuanya...
terlampau...


knp dgn aku ni... segala yg aku buat, jd terlalu, terlampau...
xsdr ke?
ad hati yg perlu dijaga, 
ad persaan yg perlu dijaga, 
dan ad jiwa untuk dijaga...

semuanya...

semuanya untuk dijaga, dipelihara...

namun, hati ini xsiapa yg jaga..
perasaan ini tiada yg jaga dan jiwa ini tiada siapa yg jaga...

ahh...
persetan kn...
mana ad org laen nk jaga hati kita.. kn?
jaga lah hati sndiri..
terluka?
balutlahh sndiri..
terguris?
tmpal lah sndiri..
berderai hancur?
kutip lah kembali, cantum kembali...

krn kita perlu sedar, smuanya tindakan sendiri..
ya, SENDIRI....

bila aku mengadu, kau kata aku mengada..
bila aku menangis, kau kata aku cengeng..
bila aku bertny, kau kata aku tak percaya..
jadi, apa yg aku perlu lakukan?

menikmati hidup dlm keadaan yg sgt tidak gembira..
ya.. itu yg kau mahu?
aku cuma mengharap, kau fahami diri ku..
ckup kau tahu kegemaranku, kesukaanku dan kebenciaanku..
cukup kau ad ketika ku mahu berkongsi, berkongsi segalanya..
kesdihanku, kegembiraanku....

p/s: ku harap kau tahu...

No comments:

Post a Comment