Wednesday, May 19, 2010

smlm..

aku mimpi lg...
mimpi dia..
cesh.. 
knp lah dia yg aku mimpi..
eh, bukan.. knp lah mimpi tu mcm tu.. aku mmg xleh la ngn dia..
aku rse, sblm tdo smlm, aku da bsuh kaki, bce doa tdo.. tp knp ek, aku mimpi dia lg.. 
bgun2 jek tdo td, aku tpkir, petanda ape yg mimpi ni bg, aku pon, search la tenet..
aku dpt ni...

 Melihat pemuda / tidak dikenali
Mimpi pemuda adalah musuh
Bermimpi melihat pemuda putih merupakan musuh yang tersembunyi, pemuda hitam adalah musuh yang kaya, pemuda berkulit kemerah-merahan merupakan musuh yang tua.

Jika orang yang bermimpi itu melihat diikuti oleh pemuda bererti dia akan berjumpa dengan musuh. Jika dia melihat bertembung melihat orang tua berubah menjadi anak muda, maka bermacam-macam mimpinya. Ada yang mengatakan dia akan mendapat kesenangan. Ada yang mengatakan dia akan mendapat kemerosotan, sama ada masalah dunia atau agamanya, ada yang mengatakan dia akan mati.
Jika dia melihat pemuda yang tidak dikenal dan sangat marah melihatnya, maka dia akan berjumpa dengan musuh yang sangat dibenci orang. Jika dia senang melihatnya, maka dia akan bertemu musuh yang disukainya.
haa..
ayokk...
aku mimpi nk jumpe musuh ye?
hihihi.. tgu je la ye...
knp suke ek?
ntah laa...
=)

No comments:

Post a Comment