Friday, July 16, 2010

hari ini dlm sejarah.


hari ini dlm sejarah,
kebosanan terlampau..
=.="

hari ini aku bgun sgt AWAL, ingt nk g mid Valley tp da bgun lmbt kn, kalu nk g gak, option yg ad cuma naek bas, kalu aku naek bas, mau mkn mase 2jam gak b4 smpai mid V tu.. haishh......... pastu g mkn, sorg2 gak, sbb dak2 ni da trun mkn awl pdn muke kau, sape suh bgun lmbt kn? hahahah..
pastu jln kaki sorg2 ke fac, n boleh plak aku trlupe yg ari ni ad solat jumaat so, mmg terpacak n mcm org bodo la aku tggu abg2 catalia n abg cable tu.. gahhhh.. sori ye, nme diberi mengikut pndgn umum.. hahaah..
around pkul 3 gak la aku bru leh setel smue.. da rse mcm org bodo jek kt fac tu td, nseb baek ad hiburan (roti impit) hahaha.. xde la aku bosan sgt wpun semmgnye aku teramat bosan sbnrnye =.=
da setel smue, aku naek la bilik kn, gune tgge yg penuh dgn makhluk perosak kelembutan dan kegebuan kulit bdk2 kt puncak alam ini, dgn alasan aku nk jimat rm1 drpd naek bas.. haaaaaa... amek kau, termengah2 naek tgge... hahahahah... merah muke lg, kalu org tgk, mesti org ckp mcm bru lpas bersalin.. huhu..
da smpai bilik, rhat2 jap, bkak notebook n mule la nk membebel kt sini.. 

bosan2, sgt bosan, mmg bosan, ari ni bosan 

kak ema, sy mahukan hiburan, leh?
:P
:P
: )

No comments:

Post a Comment