Wednesday, April 20, 2011

kembali. (post tertunggak 15042011)

salam semua... alhamdulillah, smlm azu tlh slmt sampai di puncak kejayaaneh, x, tipu.... actually,
 azu tlh smpai di Puncak Alam, kembali, kembali utk menamatkn segalanye... 
hee.. bunyi cm saspen je, pdahal bkn ape2 pn...... 
em, ni da last sem azu study kt UiTM ni.. sdeyh ade, hepi pn ad.. bercmpur baur... n lebih2 lg ble membygkn practical exam ari selase mgu dpn,, cuak2... ish... rilex ar der... tawakal kpd Allah je lah nmpknye... 

emm... n satu lg pnderitaan g xhbis2 lg ialah muscle spasm n chronic back pain yg menghantui idup azu saat ni... 
ish, nk duduk lme pn xleh... 
smlm lg sakit, bygkn lah, 3 jam dok dlm bas dr jgke ke kl, then around 10 minit naik monorail, berdiri nk dkt stgh jam kt bus stop tu tgu bas ke shah alam, then stgh jam berdiri dlm bas tu, and stgh jam duduk dlm bas.. tmbh lg 1 jam duduk dlm bas otw blik ke puncak.. haa, tu xkire lg duduk bapok lame kt seksyen 2 tu tgu bas g puncak,,, saboo je laaaa.... 
harap je blaja physio, tp sakit gak... 
=(

p/s: smlm bday abg syg azu...
to Mohd Ramadan bin Mohd Yusoff, 
hepi bday yg ke 21 dear...
moga abg syg ni pjg umur, murah rezeki and may Allah bless u all the way,
 hope u be happy for your new job a.k.a hadiah bday =)

hope our love last forever, i love u, till the end of my life... 

your love, 
azzulaika daharudin.

No comments:

Post a Comment