Tuesday, November 10, 2009

jawab2 antara teman..

berlaku 2,3 hari lepas....
aku termangu sorg diri, dtg sorg teman, menegurku dan bertny, knp aku termenung dan membuat sdikit telahan,dan alangkah menariknye telahan beliau amat tepat sekali.. uhuhuhuh..
dgn senyum sambil mencover, aku ckp kt dia, "eh, mcm mane tau?", dia ckp, "tau lah, kalu muka mcm tu, mesti xde sebab laen dah..."
emmm. mmg pndai shbt sorg ni.. xsmpai 2 thn knl, da phm kite..
ad yg da rapat gle2, dr sekolah lg, xphm2 jgak aku ni..
then, diskusi aku n shbt td tergantung begitu shj,
sbb al-maklumlah aku ni mmg bkn org yg suke cte psl kisah aku ni, kalu ditny, baru lah aku menjwbnye..
hehehe..
mgkin dah terbiase mcm tu..
emm.. lpas tu aku terpikir atas telahan shbt aku td..
aku berfikir byk sgt smpai sakit2 kepale aku nieyh..

aku pkir,

asal aku yg kne terhegeh2 nk g jumpe dia, sdgkan, dia xhirau pon psl aku..

asal aku yg beria2 sgt nk kwn ngn dia, sdgkn dia xhirau pon aku ad ke x..

asal aku yg puas2 nangis pkir psl dia, sdgkn aku tau yg dia xkn nangis sbb aku,

n paling sadis sekali, asal aku yg asyik pikir ttg dia, sdgkan ad ke dia pkir psl aku????

haa...
azzulaika, 
then kau tau ,mane intan n mane batu..
mane kwn n mane lawan....
perlu lg ke mnyusahkan diri kau??
asal xpenah jek nk pkir psl bnde laen sdgkn, byk lg mende kau bleh pkir..
rite???
hheheeheheh..
so, kuat2 kan diri..
mak ngn ayah menunggu kau pulang dgn kejayaan..
hilang "dia" xpe, jgn hilang yg laen, sbb yg laen mgkin lg berharga drpd dia...
so...
what's up???
pkir2 sendiri lah ye...


aku xkco hidup kau, kau jgn kacau hidup aku ngn kwn2 aku..
caucincau~!
adios....






No comments:

Post a Comment