Tuesday, November 10, 2009

perempuan baek pura2 liar vs perempuan liar pura2 baek......

suatu ayat yg boleh menggambarkan berbagai tanggapan..
ad mcm2 jenis org ats muka bumi ni..
terserahlah pd kite untuk menilainye..
pernah terlintas di hati aku, knp perlu ad org mcm ni ats muka bumi ni...
yg baek, xyah lah pretending jd liar..
for what nk jd mcm tuh?
ingat kalu kau liar, ad org nk kwn?
hahahah..
aku nak tau jugak kalu ad org mcm tuh, 
perlukan kwn yg liar jek..
pelikkan...
dp ape kalu kau berpura2 liar?
dpt ape?
give me an answer..
maybe u have an explaination 4 it..
n bg yg liar berpura2 baek..
x slh...
tp ape kate,
kau ni, terus je jd baek..
xslhkan..
mgkn kslhn kau dlu,
membuatkan kau berpura2 jd baek..
tp mcm ape aku ckpkn td,
ape kate, TERUS LAH JD BAEK...
xsalah...
lg org suke ad..
kalu ad org dtg kt kau, n ckp, kau xpayah lah pura2 baek, 
sdgkan kau mmg dah jd baek waktu tu,
kau cakap je kat depan muka dia, kau cakap mcm ni, 
ALHAMDULILLAH, SAYA DAH BERUBAH, SEBAB MANUSIA BOLEH BERUBAH DAN TAK SEMPURNA.... 
aku kompem yg dia akn, terduduk dan malu sendiri..


so, kpd mereka yg baca post ni, 
jika anda tergolong dlm klgn title di atas, 
paham2 sendiri lah ye,,
sebab yg tau kbnrnnye adlh antara kau ngan ALLAH..
setel sendiri lah ye...
sekian, terima kaseh....
p/s: terase?
aku xtujukan pd mane2 pihak, 
just terlintas nak tulis mase aku dok termAngu xleh bce neuro..
hahahahaha....



No comments:

Post a Comment