Friday, April 16, 2010

mencari..,

aku masih mencari,
titis air ug turun dr langit, 
titis2 air yg jernih tnpa sedikit pon tercela,
aku masih mencari, sinar cahaya matahari yg tak memeritkan kulit dan mataku, 
aku masih mencari tatih2 dalam perjalanan yg penuh dgn liku2 dan dugaan..
aku masih mencari kasih sayang yg diberi tanpa mengharapkan pembalasn, 
aku masih mencari sekelumit cinta untuk aku terus bernafas..

oh Tuhanku, Ya Allah Yang Maha Adil lagi Mengasihi, 
berikan hambamu ini sedikit rasa tabah, sayang, mengerti, mengasihi, menyayangi dan juga sedikit keampunan dan kemaafan...
sesungguhnya, kdg2 aku alpa, tersadung jauh dr jalanMu..
Ya Allah, tunjukkan aku jalanMu, Ya Allah..
moga aku tidak lg akn mengulangi kesilapan ku yg dahulu...
Ampunkn aku Ya Allah, Tuhan Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang...

No comments:

Post a Comment